Informace o pracovním místě
Ahoj,
jsme Heureka. Skvělá parta lidí, kteří učí Čechy nakupovat online - výhodně, rychle a jednoduše – zkrátka s přehledem. Pracujeme v online prostředí, kde musíme být pohotoví, rychlí a o krok napřed před konkurencí.
Do našeho mladého a pozitivně naladěného kolektivu hledáme posilu do oddělení Call Centra. Pokud studuješ VŠ, rád/a se učíš nové věci, nebojíš se komunikace a hledáš časově flexibilní brigádu, tak nám dej o sobě vědět.
Co bude tvým úkolem:
- Denní komunikace se zákazníky, kteří nakoupili zboží přímo na Heurece
- Telefonická nebo písemná (emailová komunikace)
- Řešení požadavků spojených s nákupem - stornování objednávky, vrácení zboží,
změny údajů
- Komunikace v rámci podpory e-shopů
- Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureky.
Co od tebe očekáváme:
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Bezproblémová telefonická a písemná komunikace
- Časová flexibilita - min. 50 - 60 hodin měsíčně, práce v týdnu, o víkendech a o svátcích
- Docházku si můžeš naplánovat podle sebe
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Empatický přístup
- Pečlivost a spolehlivost
- Práce s PC a s internetovými prohlížeči na velmi dobré úrovni
- V případě zájmu možnost přejít na hlavní pracovní poměr.
Na co se u nás můžeš těšit:
- Pohodové a neformální prostředí, přátelský kolektiv
- Kancelář v centru Liberce s výhledem na Ještěd
- Každodenní přísun vitamínů pro zdraví
- A mnoho dalšího, poznáš sám/sama …