Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den?
Každé ráno si připravíte dopisy, balíčky, letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů.
Jakého parťáka do týmu hledáme?
• Komunikativní a rád se setkává s lidmi.
• Odpovědný se smyslem pro pořádek.
• Umí si věci zorganizovat a naplánovat.
• Alespoň trochu zdatný v ovládání PC.
• A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát.
• Nastoupit můžete ihned.
• Je Vám více než 18 let.
• Jste časově flexibilní (po-pá od 6-14.30h), jedná se o dlouhodobou brigádu.
Co získáte?
• Fajn kolektiv, který se na vás už těší.
• Nováčky učíme vše, co k práci potřebují.
• Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci.
• Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu.
• Pouze ranní směny.
• Práci na DPP, DPČ.
• Výplatu 12. den v měsíci.
Kontakt:
Paní Jannetta Lášková - vedoucí oddělení v provozu
Tel.: 954 494 311
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.