Informace o pracovním místě
- Zajištění kvalitní zákaznické péče (poskytování informací o spojích, řešení individuálních potřeb cestujících).
- Přímá komunikace a kontakt s cestujícími.
- Rezervace a prodej vlakových i autobusových jízdenek.
- Práce s rezervačním systémem.
- Máš komunikační dovednosti a rád/a pomáháš lidem kolem sebe :-).
- Jen tak něco Tě nerozhodují a máš proklientský přístup.
- Jsi flexibilní, vyhovují ti směny v čase 17:15-22:45 nebo v případě záskoku v čase 4:45-17:15.
- Angličtina výhodou.
- Zajímavou a různorodou práci.
- Spolupráci na dohodu o provedení práce (DPP).
- Přátelské pracovní prostředí.
- Plánování směn na měsíc dopředu.
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Pracovní místo, které může být odrazovým můstkem pro tvůj kariérní postup.