Informace o pracovním místě
Zásilkovna s.r.o. Vám nabízí zázemí rostoucí moderní společnosti, jedničky na českém trhu v počtu výdejních míst v nejrychleji se rozvíjejícím segmentu online prodeje. Zajišťujeme vlastní přepravu zboží pro e-shopy na naše výdejní místa zvolená zákazníkem.
Asistentka výdejního místa
Do našeho týmu v Hradci Králové přijmeme posilu zákaznického servisu a výdeje zásilek. Uvítáme zkušenosti na obdobné pozici, komunikativnost a příjemné vystupování.
Co bude Vaší náplní práce?
telefonická a e-mailová komunikace na infolince
zodpovídání dotazů klientů a zákazníků
příjem a výdej zásilek
prodej zboží a manipulace s penězi
administrativní činnost spojená s chodem pobočky
Lokalita: Hradec Králové
min. SŠ vzdělání
velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
reprezentativní a příjemné vystupování
základní znalost práce na PC (LibreOffice)
pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
schopnost práce pod stresem
práce v mladém a přátelském kolektivu
možnost domlouvání směn
dlouhodobou spolupráci
práce na DPP
směny dle dohody, minimálně dvě soboty v měsíci od 09:00 do 12:00 hod., Po - Pá 9:30 -18.00
Nástup možný: ihned
Zaujali jsme Vás? Pošlete nám životopis.
Chceme Vás poznat. Když budeme mít pocit, že se Vám u nás bude líbit, setkáme se osobně.
Mzda: | 90 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Hradec Králové |