Informace o pracovním místě
Do týmu Vendy, vedoucí brigádnických týmů, hledáme podporu pro naši příchozí klientskou linku a odchozí upomínkové volání a to s možností práce z domova. V jejich týmech jsou studenti, maminky na rodičovské dovolené, pracující, penzisté – jsou to opravdu rozmanité týmy. Můžete se tak těšit na nejen zajímavou práci, ale i příjemné přátelské prostředí.
Co u nás budete dělat?
-Přijímat příchozí hovory našich klientů, pomáhat jim, radit v jejich situaci a poskytovat jim informace o produktech Generali České pojišťovny. Nejedná se o prodej produktů.
-V rámci agendy Upomínkové volání kontaktujeme klienty, kterým hrozí reálný zánik pojistné smlouvy pro neplacení dlužného pojistného. Cílem je upozornit klienta na dlužnou platbu a hrozící zánik jeho pojistné smlouvy a domluvit se s ním, jak a kdy bude platbu hradit.
-Zpracovávat požadavky od klientů na PC a pracovat s interními systémy pojišťovny.
-Směny si budete plánovat dle vašich možností ve všedních dnech v rozmezí 8–19 hod. a víkendech 9–17 hod.
Doplňující informace:
-Nástup: 1. 10. 2024 (Brno)
-Školení: proběhne online přes MS Teams a e-learning, praxe osobně na budově
-Pracovní doba: PO–PÁ dle možností v časovém rozmezí 8:00–19:00 hod., po zaškolení víkendové směny (3–4 za měsíc) v rozmezí 9:00–17:00 hod.
-Smlouva: Dohoda o provedení práce
-Člověka, kterého baví povídat si s lidmi a záleží mu na jejich spokojenosti.
-Dlouhodobou spolupráci při 15-20 hod. týdně
-Chuť do práce a ochotu učit se novým věcem
-Zájem o rozvoj
-Odnesete si fixní odměnu 130 Kč/hod. a jako bonus máte stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč i za krátkou směnu.
-Máte možnost využívat práce z domova.
-Nadstandardně vás zaškolíme na komunikační a odborné dovednosti – naučíte se rychle, pohotově a správně reagovat na různé komunikační situace.
-Díky dlouhodobé spolupráci vám umožníme kariérní postup a rozvoj v rámci skupiny Generali.