Informace o pracovním místě
Náplní práce je obsluha chodu eshopu a kamenné prodejny v Brně:
- vyřizování a expedice příchozích objednávek
- komunikace se zákazníky přes mail a telefon
- obsluha pokladny a pomoc zákazníkům při výběru
- tvorba nových produktů v skladovém systému
- pravidelný úklid prodejny
Směny odpovídají otevírací době prodejny (12.-18. hodina) a za týden je třeba vybrat alespoň 1,5 směny (cca 10 hodin). Z důvodu větší časové flexibility dáváme přednost především studentům VŠ, ale není to podmínkou.
Časová a osobní spolehlivost, zodpovědnost a ochota učit se novým věcem.
Flexiblita při výběru směn, které je možno přizpůsobit dle individuální potřebě. Po zaučení je možnost si přibrat povinnosti navíc (správa sociálních sítí, SEO optimalizace a další)
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>