Informace o pracovním místě
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
- komunikace se zákazníky přepravní společnosti – telefonicky, emailem
- podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
- nabízení služeb a řešení reklamací v oblasti přepravy zboží a zásilek
- starost a péče o to, aby zákazníci byli spokojení
- práce na počítači – vyřizování požadavků klientů
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
- proaktivitu a schopnost vyřešit požadavky klienta
- samostatnost a spolehlivost
- tah na branku a obchodní duch
- výhodou může být zkušenost s administrativou, obchodem nebo s prací v zákaznickém servisu
- znalost práce s počítačem a není Vám cizí obchodní korespondence
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- sehraný tým OZP kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou
- možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- možnost získat výkonnostní prémie
- 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
- volné víkendy a svátky
- individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
- nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)