Informace o pracovním místě
Vzhledem k nečekanému vývoji situace na trhu s energetikou potřebujeme pro našeho významného partnera - společnost Innogy - posílit kapacity na zákaznické lince a proto hledáme právě vás!
Co bude náplní práce?
- zákazník požádá přes web/hlasový systém o kontaktování, aby se dozvěděl informace o jeho smlouvě a jak to nyní bude s dodávkou elektřiny/plynu
- vy tento kontakt zpracujete, klientovi zavoláte a pomůžete mu s jeho dotazy
- výsledek hovoru zapíšete do interního systému
- uživatelskou znalost práce na pc
- nebát se komunikovat s lidmi
- chuť se učit novým věcem
.. na zbytek si vás zaškolíme ????
- fixní hodinová částka 120 Kč + bonusy do výše 30 Kč/hod (kvalita hovorů, docházka)
- pracoviště v centru města
- možnost naplánovat si směny flexibilně dle vlastního volného času
- příslib dlouhodobé spolupráce i na dalších projektech, které v rámci pobočky máme
- slevy u našich partnerů
V případě zájmu nám zašlete váš krátký životopis a my se s vámi spojíme a domluvíme podrobnosti ????
TermínNástup: | 20.10.2021 - 31.12.2021 |
Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 10 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD |
Lokalita: | Brno |