Informace o pracovním místě
Do našeho pracovního týmu pro úklid administrativní budovy přijmeme na 6 hodin denně posilu z řad úklidových pracovníků.
Pracovník administrativního úklidu je zodpovědný za úklid administrativních prostor, zajištění čistoty a pořádku v kancelářích a společných prostorech nadnárodní společnosti zaměřené na petrochemický průmysl.
Pravidelný úklid administrativních prostor zahrnuje:
• úklid kanceláří, zasedacích místností, chodeb
• úklid zázemí, velínu, laboratoří
• úklid společných prostor, šaten, soc. zázemí
• zametání, vytírání, utírání prachu, vynášení košů a další úkoly spojené s udržováním čistoty
PRACOVNÍ DOBA je od pondělí do pátku 6 hodin denně: 06:00 - 12:30 hodin.
• Věk od 18 let
• Trestní bezúhonnost
• Spolehlivost a dochvilnost
• Schopnost pracovat samostatně
• Kvalita odvedené práce
• Pečlivost a důraz na detail
• Dobré komunikační schopnosti
• Chuť pracovat
• Zkušenosti s úklidem jsou vítány
Pro dlouhodobý vstup do areálu je třeba absolvovat vstupní školení vč. testu.
• Pracovní úvazek na DPP/DPČ
• Možnost dlouhodobé spolupráce
• Nástup možný ihned
• Pevná pracovní doba
• Odměna je vyplácena řádně a včas k 15. dni v následujícím měsíci
• Slevy od našich partnerů
• Interní soutěže a programy a mnoho dalšího