Informace o pracovním místě
kompletní denní úklid administrativních /office, kuchyně, umývárky, šatny, okna, dveře/ a výrobních prostor (5 hal)
komunikace a spolupráce s výrobními a administrativními odděleními
objednávání potřeb pro úklid
objednávání potřeb pro zaměstnance (kafe, čaj, mléka, cukr, ocet, filtrované vody, ovoce, apod.)
objednávání kancelářských potřeb (šanony, folie, papíry, tonery, propisky, lepidla, apod.)
starost o ochranné pomůcky a oděvy zaměstnanců (zajištění odvozu na praní, zajištění roznesení na šatny)
starost o čištění kávovarů či lednic
výměna a odvoz starých tonerů z tiskáren
zajišťování doplňování firemního automatu (snacky a lahve - limo, voda)
práce na 4- hodinový úvazek denně od pondělí do pátku (možno i jen některé dny a možno skládat hodiny dle domluvy, např. některý den 2 hod, jiný den 6hod apod.)
práce v centru Brna
dlouhodobá spolupráce
předchozí zkušenosti s úklidem výrobních prostor
administrativní zkušenosti
řidičský průkaz skupiny B
komunikativnost
znalost objednávání potřeb a prostředků přes internetové e-shopy
základy AJ
pečlivost, odpovědnost
Samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení a především ochota učit se
zaškolení a práci v přátelském kolektivu ve stabilní mezinárodní firmě
náročnou práci, která má smysl
moderní pracoviště v centru Brna
možnost profesního rozvoje
každý týden výuka angličtiny na pracovišti zdarma
týden dovolené navíc = 25 dní za rok
3 sick days ročně
penzijní připojištění (až do výše 1 000 Kč měsíčně)
stravenky 120 Kč za každou odpracovanou směnu
docházkové konto (možnost čerpat náhradní volno)
pitný režim na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
čištění a údržba pracovních oděvů
vzdělávání zaměstnanců
super lokalita - dostupnost MHD, parkování možné přímo před budovou firmy zdarma
wifi pro zaměstnance na pracovišti
vitaminový balíček
letní osvěžení
vánoční překvapení.