Informace o pracovním místě
Jsi komunikativní, nedělá ti problém práce s PC a chceš pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je tvá odpověď ANO, přidej se k nám a získej stabilní práci, která tě bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů.
Náplň práce:
• Poskytování základních informací zákazníkům o obchodním centru a jeho okolí
• Komunikace s vedením centra a ostrahou objektu
• Vyřizování telefonátů a emailová komunikace
• Práce na PC a další administrativní podpora
• Reporting vedení společnosti
• Příjemné a milé vystupování
• Dobré komunikační schopnosti
• Znalost práce na PC – MS Office
• Obsazení především víkendových směn a některé odpolední směny cca od 15:00 h v týdnu (dle domluvy)
• Trestní bezúhonnost
• Finanční ohodnocení 110 Kč/hod
• Možnost částečného pracovního úvazku, nebo brigádní spolupráce
• Možnost týdenních výplat formou mimořádných záloh
• Příspěvek na stravování
• MultiSport kartu
• Denní směny od 09:00 do 21:00 h, možnost půlení směn a plánování dle domluvy
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 110 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OZP |
Lokalita: | Brno |