Informace o pracovním místě
Rozšiřujeme tým a hledáme pravou ruku, asistentku/ta, která/rý nám pomůže se zajištěním chodu firmy. Vašim úkolem bude zajištění administrativní podpory tj. zajištění chodu celé kanceláře, zpracování objednávek, komunikace s dodavateli, faktury), dále komunikace se zákazníky na zákaznické lince.
Požadujeme skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost. Dále pak písemný projev a selský rozum. Sídlo firmy, Bohumín. Hledáme dlouhodobé brigádníky minimálně na rok. Práce vhodná také pro studenty, matky na mateřské dovolené, důchodci. V případě zájmu nám posílejte své životopisy s průvodním dopisem.
spolehlivost
pracovitost
komunikační dovednosti
chut pomáhat lidem
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Bohumín |