Koordinátor doučování - Zlín (práce z 99% na homeoffice) NÁSTUP IHNED
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Hledáš práci, která tě nebude nudit?
Sháníme nového šikovného a komunikativního kolegu nebo kolegyni, který bude schopný podporovat, organizovat a domlouvat lekce doučování mezi studenty a našimi lektory. Práce bude převážně na infolince s podpůrnou administrativou.
Práce je primárně z domova, do budoucna možná i s docházením na učebnu.
Pracovní doba je cca 20 hodin týdně (v odpoledních časech) + 1x měsíčně víkendová směna.
Co budeš dělat?
- volat s rodiči nebo studenty (zájemci o doučování) ohledně jejich poptávky po našich službách
- bude na lince zákaznické podpory
- plánovat doučovací lekce
- komunikovat s rodiči (především telefonicky, ale také e-mailem)
- komunikovat s našimi lektory (především telefonicky)
- maximalizovat spokojenost studentů a rodičů
- vystavovat faktury a řešit další drobnou administrativu
- další podpůrné činnosti v rozvoji našeho doučování (vyhledávání lektorů apod.)
- udržovat a rozvíjet naší učebnu ve Zlíně
A kdo jsme my?
Jsme Doučse. Zajišťujeme profesionální doučování pro studenty ZŠ, SŠ i VŠ, ale také pro všechny, kteří se chtějí zlepšovat. Úspěšně tak pomáháme stovkám studentů si zlepšit prospěch, dostat se na vysněné školy, zvládnout zkoušky či reparáty a mnoho dalšího.
Na všechny otázky ti rádi odpovíme. Pokud máš o pozici zájem, pošli nám svůj životopis. Budeme se na tebe těšit! :)
Vlastní notebook a mobilní telefon
Dobrou znalost technologií
Plnoletost
Časovou flexibilitu
Spolehlivost
Komunikativnost
Příjemné vystupování
Chuť učit se novým věcem a kariérně růst
Stále dobrou náladu :)
Podporu v přátelském týmu, který tě podrží
Smlouvu na DPP
Dlouhodobou spolupráci
Kvalitní zaškolení
Dlouhodobou spolupráci
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
pracoviště: | Zlín (Zlín), Zlín |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 135 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Firma: | Vzdělávací centrum Doučse, z.s. |
Zadavatel: | Ivan Jadrný |
Lokalita: | Zlín |