Informace o pracovním místě
Hledáme komunikativní energickou osobnost na pozici Asistent/ka obchodního manažera rozrůstající se společnosti v oblasti edukačních pomůcek pro vzdělávací zařízení. Práce na 4 dny/ 4 hodiny (ideálně v rozmezí 8:00 až 13:00), spolupráce na Dohodu o provedení práce, 100 % Home Office.
!!! Zájemce prosíme o první kontakt JEN přes aplikaci WhatsApp na telefonní číslo níže. Nahrajte hlasovou zprávu do 5 minut, kde se představíte a řeknete nám proč Vás tato práce zaujala a Vaše časové možnosti. K nahrávce připište “Asistent/ka” + Vaše jméno, příjmení, místo bydliště. Ozveme se zpět a doplníme si vzájemné informace.
Hledáme uchazeče ze ZLÍNSKÉHO KRAJE a možnost pracovat POUZE DOPOLEDNE !!!
Odpovídáme uchazečům splňující uvedené podmínky, děkujeme za pochopení.
Náplň práce:
- Telefonické sjednávání schůzek pro obchodního manažera v Mateřských školách
- Aktualizace Google kalendáře (nutné mít domluveno 12 schůzek na týden)
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, přibližně 20 - 40 hovorů denně
- Práce s přidělenými databázemi a kontakty klientů, zápisy jednání, komunikace s manažerem
- Jedná se o schůzky akviziční i retenční
- Výborné a vstřícné komunikační schopnosti,
- Základní znalost práce na počítači (MS Office, internet)
- Plynulá spisovná čeština, rodilý mluvčí
- Předchozí zkušenost v call centru nebo obdobné pozici výhodou
- Důležité klidné nerušené prostředí pro práci
- Dlouhodobou spolupráci
- Požadujeme uchazeče ze Zlínského kraje s ohledem na zaučení ve Zlíně a následné pravidelné osobní setkávání s obchodním manažerem v tomto regionu
- Stabilní spolupráci v rostoucí firmě
- Přátelské pracovní prostředí a podporu týmu
- Zaškolení
- DPP
- Telefon pro výkon práce
- HO a vlastní rozvrh pracovních dnů
- Možnost navýšení úvazku v budoucnu na HP
TermínNástup: | 19.09.2024 - 31.12.2026 |
Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, OZP, OSVČ |
Lokalita: | Zlín |