Informace o pracovním místě
• práce na telefonu (objednávání zaměstnanců našich klientů na lékařské prohlídky, komunikace se zdravotnickým personálem) - nelze z domu!
• nenáročná administrativní výpomoc (zkopíruj, secvakni, založ :o) )
• práce v dopoledních hodinách (fixně pondělí až pátek 8:00 – 12:00)
• preferujeme, pokud můžeš 1-2 dny v týdnu (doplnění stávajícího týmu - není práce pro každý den)
• vhodné spíše pro vysokoškolské studentky/studenty
• nástup ihned
• NEJEDNÁ se o prodej
• minimálně středoškolské vzdělání
• příjemné vystupování v telefonu, dobré komunikační schopnosti
• smysl pro zodpovědnost a dodržování domluvených termínů práce
• trochu lepší dovednosti na PC (word, excel, vlastní firemní software)
• příjemné prostředí v kanceláři v centru Zlína (nad rektorátem UTB)
• těžká noc? u nás máš každý den kafe na účet podniku
Ale co bychom Ti vykládali – sepiš CV, pošli nám ho a přijď se ukázat!
Těšíme se na Tebe!