Informace o pracovním místě
- podpořit chod recepce firem microhotel Pár pokojů a.s. a Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s. (administrativně, organizačně i technicky)
- komunikace s hotelovými hosty (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání)
- komunikace s klienty účetní kanceláře a ad-hoc administrativní podpora
- úklid pokojů a příprava snídaní (zcela výjimečně, pouze jako nouzový záskok za stálého zaměstnance/hospodyni, je pro nás zásadní najít brigádníka, který s tím nebude mít žádný problém)
PRACOVNÍ DOBA
- práce o víkendu a ve všední dny především v odpoledních hodinách do 19:00
- flexibilní sestavení rozpisu směn a plánování volna s důrazem na chod recepce – vše po domluvě
- studenta/tku prezenčního studia VŠ
- plynulá komunikace v AJ, ostatní jazyky výhodou
- spolehlivost a zodpovědnost
- flexibilitu v plánování směn – rozhodující kritérium při výběrovém řízení
- řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- hodinová mzda
- práce na DPP
- dlouhodobá spolupráce
- zázemí prosperující společnosti
- brigáda v centru města Zlína
Své životopis zasílejte na uvedený email. Výběrové řízení bude probíhat 27.3.2024 v 15:00, po zaslání životopisu se automaticky dostavte na výběrové řízení na adresu Potoky 5431, Zlín.