Informace o pracovním místě
Hledáme šikovného komunikativního kolegu/kolegyni do týmu naší zákaznické péče. Náplň práce: - komunikace se zákazníky - pomoc zákazníkům při výběru zboží a vyplnění objednávky (eshop) - sdělení informace ohledně stavu vyřízení objednávky, datum expedice - komunikace skrze zákaznickou infolinku, email, chat
- dobré komunikační schopnosti - minimálně středoškolské vzdělání - zkušenosti v zákaznické podpoře, s reklamacemi nebo péčí o zákazníky uvítáme - spolehlivost - schopnost práce v týmu - chuť stále se učit a rychle se přizpůsobit
- práci v příjemném prostředí v mladém a pohodovém kolektivu - zajímavé platové ohodnocení - pro milovníky dobré kávy: po celý den k dispozici kvalitní káva
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Zlín |