Informace o pracovním místě
Obsluha rezervačních systémů, inkaso plateb v hotovosti i přes platební terminál, obsluha hotelové směnárny, drobný prodej suvenýrů, poskytování turistických informací hotelovým hostům, vyřizování telefonické a emailové korespondence, zpracování objednávek, obsluha snídaní pro hotelové hosty, pomoc při obsluze kavárny. Pracovní doba dle předem stanoveného měsíčního rozpisu (cca 15 směn za měsíc) v čase od 7:00 do 19:00 h. Nástup možný od 1.5.2023.
Komunikativní základní znalost 1 jazyka (anglický/německý), dobré komunikační znalosti, základní znalost práce na PC- email, Word, Excel, pečlivost a spolehlivost, ochotu učit se novým věcem, pozitivní přístup k hostům. Předchozí praxe vítána, není však podmínkou. Pozice je vhodná také pro absolventy SŠ. Vlastní doprava do zaměstnání na stanovenou pracovní dobu.
Základní mzdu + zákonné příplatky + nárok na dovolenou, osobní ohodnocení po zapracování + stravenkový paušál
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>