Informace o pracovním místě
Společnost AIG hledá vhodné uchazeče na DPP/HPP pro call centrum do zákaznického centra na pozici Specialista zákaznického centra/administrativní pracovník.
Náplň práce:
- Komunikace se stávajícími klienty dle interních standardů společnosti
- Přijímání příchozích hovorů (pasivní linka), vyřizování požadavků klientů, řešení reklamací, nabídka nových produktů stávajícím klientům
- Zpracování interních databází formou odchozích hovorů (aktivní navolávání)
- Administrativní činnost
- Vyřizování písemné komunikace s klienty
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenost v telemarketingu výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC a MS Office (MS Word a MS Excel)
- Psaní všemi deseti, bezchybný písemný projev
- Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti bez vady řeči
- Samostatnost, spolehlivost, kreativita a aktivní přístup k řešení jednotlivých případů
- Příjemné vystupování, pozitivní vztah k lidem, týmový hráč
- Obchodního ducha, tah na branku
- Práce na DPP/HPP
- 100 Kč/hod + motivující variabilní složka formou bonusu
- Stravenky (u HPP)
- Zaškolení do pojišťovací problematiky, rozvoj komunikačních dovedností, osobní růst
- Získání praxe v oblasti pojišťovnictví
- Dlouhodobá spolupráce
- Přátelský kolektiv
- Vstřícné jednání a zázemí AIG pojišťovny
- Práce v centru Prahy
- Pracovní doba pouze ve všední dny 8:30 – 17:00 hodin