Informace o pracovním místě
Jste organizovaní a máte zkušenosti s administrativou? Tak hledáme právě Vás!
Co Vás čeká:
- Dynamická práce: jeden den na recepci, další den starost o kancelář
- Administrativní podpora týmu: pomoc s každodenními úkoly
- Vítání a uvádění hostů: budete tváří společnosti
- Organizace firemních akcí: školení, celopobočkové schůzky a další
- Komunikace: vyřizování telefonátů, emailů a pošty
- Správa rezervací: rezervace a příprava zasedacích místností
- Objednávky: občerstvení, kancelářské potřeby a přijímání kurýrů
- Pracovní doba: 20 hodin týdně (4 hodiny denně)
- Lokalita: Praha 4
- Nástup: srpen
Pokud máte zkušenosti v podobné pozici a dokážete si práci dobře zorganizovat, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit!
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí administrativní zkušenost na podobné pozici
* Velmi dobrá znalost AJ pro interní komunikaci a externí komunikaci s klienty
* Velmi dobrá organizace práce, multitasking
* Komunikativní a pracovitá osobnost
* příspěvek na stravné 119 Kč/den
* využití anglického jazyka na denní bázi
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Vysoce pokročilý |
Firma: | Grafton Recruitment s.r.o. |
Zadavatel: | Assistant Team |
Lokalita: | Praha |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |