Informace o pracovním místě
Hledáme parťáka/ parťačku k naší office manažerce a pro celý tým naší advokátní kanceláře z počátku na 2 dny v týdnu:
- zástup naší office manažerky v plném rozsahu v případě její nepřítomnosti (má zkrácený úvazek)
- menší vlastní projekty pro rozvoj kanceláře (např. systemizace různých agend)
- rozvoj našeho interního informačního systému (např. vymýšlet nové funkce, zjednodušení, usnadnění)
- kompletní příprava, organizace logistiky a účast na 2-3 výstavách za rok s mysliveckou a zemědělskou tematikou
- další administrativní agenda (kompletace podání, příloh atd., seznamy příloh, vodoznaky do souborů atd., tisk větších souborů (celé spisy, smluvní dokumentace atd.), formátování dokumentů, zařizování drobnějších věcí na úřadech, osobní agenda p. Holého - dražby, administrativní výpomoc)
- vstřícný a aktivní přístup
- pozitivní vztah k moderním technologiím
- znalost O365
- systematický přístup
- schopnost sebeorganizace a prioritizace
- pro začátek 2 dny v týdnu, může se časem navýšit
- Aj na komunikativní úrovni
- pestrou práci v příjemném prostředí menší kanceláře v centru Prahy
- flexibilní pracovní dobu v dohodnutém týdenním rozsahu
- Multisport kartu
- občerstvení na pracovišti