Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den?
Ráno si připravíte dopisy, balíčky, letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pěší pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů.
Jakého parťáka do týmu hledáme:
• Komunikativní a rád se setkává s lidmi.
• Doručování minimálně 3-5 hodiny denně, minimálně 3 dny v týdnu, PO - PÁ
• Odpovědný se smyslem pro pořádek.
• Umí si věci zorganizovat a naplánovat.
• Alespoň trochu zdatný v ovládání PC.
• A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát.
Co získáte?
• Fajn kolektiv, který se na vás už těší.
• Práci na DPP, DPČ.
• Výplatu 12. den v měsíci.
Kontakt:
Paní Jitka Lánská - vedoucí oddělení v provozu
Tel.:703 455 070
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.