Informace o pracovním místě
Přidejte se k nám do týmu, hledáme šikovné kolegyně na provozně-administrativní pozici.
Co bude Vaší náplní práce:
· registrace nových uchazečů, uzavírání smluv, obsazování směn
· telefonický kontakt s uchazeči
· komunikace se zákazníky - příjem, zpracování, archivace objednávek, reklamace
· administrativní zajišťování chodu pobočky
· minimálně SŠ vzdělání
· dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Internet, Outlook)
· příjemné vystupování, asertivita, týmový duch
· pečlivost a pracovitost
· nástupní plat 30 000 Kč + prémie dle výsledků společnosti
· benefity (stravenky, Multisport, masáže, nápojový servis, po 1 roce + týden dovolené navíc, wellness a fitness na firmě (o víkendu možno i se členy rodiny))
· nástup dohodou
· pracoviště: Praha 9 - Vysočany
· pracovní doba: 8-16:30h / 9-17:30h
TermínNástup: | 30.05.2023 - 31.08.2023 |
Mzda: | 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 9 |