Informace o pracovním místě
komunikace se zákazníky (přes email, telefon), navrhování řešení problémů, monitoring požadavků, následná archivace komunikace se zákazníky, práce s klientskými účty a zakládání dokumentů
vyřešení požadavků v úzké spolupráci s obchodním a finančním oddělením
podpora interních projektů
velmi dobrá znalost německého a českého jazyka (slovem i písmem)
znalost anglického jazyka (mírně pokročilá)
schopnost zachovat profesionální přístup k zákazníkům v každé situaci
organizační schopnosti, chuť učit se novému, pozitivní přístup k řešení problémů
schopnost multitaskingu, nastavení priorit a efektivní využití času
částečný úvazek (20h/týden)
zajímavá práce v rychle rostoucí firmě
odpovídající mzdové ohodnocení
pravidelné firemní akce
další benefity – stravenky, mobilní telefon, notebook, jazykové kurzy etc.
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 12 000 - 15 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 9 |