Informace o pracovním místě
Do přátelského týmu Asset & Property hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže v rámci finanční a administrativní správy našich budov. Hledáme parťáka s citem pro detail a s analytickým myšlením. Práce probíhá přímo v kanceláři (Karlín), bez možnosti práce z domova, očekávaná časová dotace minimálně 15 hodin/týden, 3 x v týdnu v kanceláři.
A co bude náplní práce?
Evidence přijatých faktur, kontrola jejich správnosti a zajištění jejich úhrad
Zadávání dat a jejich správa v systému Chastia FM
Správa objednávkového systému a vystavování objednávek
Příprava reportů pro Asset & Property oddělení
Administrativní podpora oddělení (plné moci, skenování apod.)
Min. SŠ vzdělání
Znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího
Znalost AJ minimálně na úrovni B1
Pečlivost, spolehlivost
Pokročilá znalost MS Excel a MS Word
Orientace ve smluvní dokumentaci výhodou
Práci na DPP/DPČ
Firemní mobilní paušál s neomezenými daty
Pracovní telefon i laptop
Pružnou pracovní dobu – core time 10:00 – 14:00
Nebudete se nudit a každý den bude jiný
Super kanceláře v Karlíně