Informace o pracovním místě
Pro stabilní mezinárodní společnost, která působí v oblasti financí, bankovnictví a IT, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory.
Jaká je náplň práce?
• Přijímání a odesílání zásilek/dopisů, registrace a distribuce pošty.
• Správa kurýrních služeb a vedení přesné evidence.
• Skenování a zadávání dat do interního systému.
• Komunikace s pracovníky České pošty a DHL, s kurýry a zaměstnanci společnosti.
• Sestavování, evidence a odesílání odchozích poštovních a kurýrních zásilek.
• Manipulace s lehkými zásilkami/balíky, standardními dopisy a menšími balíky do 15 kg.
• Správa firemního e-learningu BOZP na webové stránce a v souboru excel.
• Všechny ostatní přiměřené provozní požadavky a obecná administrativa podle pokynů.
• Plné dodržování bezpečnostních zásad skupiny a zásad BOZP.
Jak vypadá Váš profil?
• Znalost anglického a českého jazyka (slovem i písmem), minimálně na úrovni B2.
• Předchozí praxe v administrativě výhodou.
• Příjemné vystupování, komunikační dovednosti a time management.
• IT znalosti – efektivní využívání aplikací Microsoft Office (práce s databázemi a tabulkami).
• Schopnost řešit problémy a pozitivní přístup, "can-do attitude".
• Schopnost určovat priority, dochvilnost, spolehlivost, samostatnost.
• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup k práci.
• Velmi dobré interpersonální dovednosti.
Co Vám nabídneme?
• Práce na dohodu o provedení práce.
• Prostor pro vaší seberealizaci a získávání nových pracovních zkušeností.
• Perspektiva dlouhodobé spolupráce, možnost růstu ve stabilní IT společnosti.
• Motivující finanční ohodnocení 180 Kč/hod., po zaučení 200 Kč/hod.
• Stravenky - 118 Kč (55 % hradí zaměstnavatel).
• Flexibilní práce (směny 9:00-13:30 a 13:00-17:00 - zastupování 2 kolegů).
• Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, nealkoholické nápoje)