Informace o pracovním místě
Hledáme pečlivého a flexibilního člověka s tahem na branku a chutí podílet se na růstu Amazing Places. V této roli budeš podporou pro Director of Sales and Marketing a pro činnosti spojené s vyučtováním. Hledámě tebe, pokud se chceš učit, dělat zodpovědnou agendu a zároveň se nebojíš vyhrnout si rukávy, občas někam pro něco doběhnout či něco poponést.
Do své reakce, prosím, uveď své časové možnosti a představy.
Hlavní úkoly:
- Vyhodnocování obchodních spoluprací: Příprava podkladů pro prezentace
- Interní CMS: Zakládání profilů jednotlivých obchodních partnerů
- Eventy: Administrativní a organizační podpora při organizaci eventů pořádaných Amazing Places.
- Komunikace s obchodními partnery a majitely ubytovacích zařízení
- Zpracovávání a udržování tabulek, přehledů zaplacených a nezaplacených faktur
- Kontrola dat v systému: zodpovědnost za správnost a aktuálnost dat
- Příprava faktur a administrativní podpora ve vyúčtování
- Výbornou znalost práce s tabulkami a g-sheety, tvorbu prezentací
- Zkušenost s Google Workspace
- Samostatnost, spolehlivost, svědomitost a pečlivost
- Výborné komunikační schopnosti (včetně e-mailové komunikace)
- Schopnost dodržovat termíny a efektivně řídit svůj čas
- Časovou flexibilitu
- Skvělou češtinu a komunikativní angličtinu
Výhodou je zkušenost s pozici trainee nebo jiné podpůrné role (sales trainee, back office asistent apod.) v obchodně orientované společnosti.
- Práce v krásných prostorách v Karlíně
- Možnost učit se od leaderů ve svém oboru
- Ledničku plnou dobrot & skvělého pití a čerstvé ovoce
- Moderní pracovní nástroje
- Možnost práce z domova (po zapracování)
- Role je vhodná například při studiu.