Informace o pracovním místě
Co u nás budete mít na starost:
• zadávání faktur přijatých včetně účtování
• fakturace, zápočty vydaných faktur
• kontrola správnosti vyúčtování služebních cest zaměstnanců
• aktualizace údajů v databázi dodavatelů v účetním systému
• další administrativní výpomoc (evidence majetku, spolupráce při auditu, aj.).
• ukončené SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• účetní praxi alespoň 1 rok
• znalost práce na PC (MS Office na dobré úrovni)
• pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail a ochota učit se novým věcem
• znalost AJ
• znalost programu JD Edwards výhodou.
• příjemný kolektiv a pohodové pracovní prostředí v centru Prahy (Praha 8 – Florenc)
• práci formou DPP či DPČ (8 – 10 hodin týdně)
• odměnu formou hodinové mzdy
• práci vhodnou pro studenty VŠ ekonomického zaměření nebo maminky (či tatínky) na rodičovské dovolené.