Informace o pracovním místě
Administrativni práce v kanceláři, podpora pracovního týmu
Vyřizování a evidence pošty
Příjem, evidence dokladů, příprava pro účetni odd.
Vyřizování denní agendy
Tisk, skenování, ukládání dokumentů na server
Udržování chodu kanceláře, správa diáře, příprava podkladů pro jednání
Různé ad-hoc úkoly
V případě zájmu o pozici, prosíme možnost nástupu, preferujeme možnost nástupu ihned.
Práce je ve dnech po-pa v rozmezí 9 – 18h, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci z důvodu zaškolení.
Výkon práce v kanceláři v Praze 8 - Libeň/home-office.
Znalost práce s MS Office (Word, Excel)
Spolehlivost, pozitivní přístup k práci a rychlé vyřizování požadavků
Zkušenosti výhodou
Aktivní a samostatný přístup k práci
Komunikační schopnosti při jednání, vyřizování telefonických hovorů
Nové pracovní zkušenosti
Mladý, menší kolektiv
Benefity pro zaměstnance
Možnost pracovního růstu