Informace o pracovním místě
Hledáme zaměstnance na pozici asistent/ka centrální kanceláře. Vaším úkolem bude: -administrativní podpora pracovníků kanceláře a vedoucích pracovníků -zajištění bezproblémového chodu kanceláře -vyřizování telefonních hovorů, emailů -evidence přijaté pošty a příprava dokladů pro hlavní účetní -odesílání a vyzvedávání poštovních zásilek -zodpovědnost za kontrolu správnosti a úplnosti přijatých dokladů -zajištění zásobování kanceláře (občerstvení, kanc. potřeb apod.) -údržba centrální kanceláře (zalévání květin atd.) -reprezentace společnosti, přijímaní návštěv -možnost profesního růstu V případě zájmu nám zašlete životopis vč. osobní fotografie.
Požadujeme: vzdělání SŠ, VŠ ekonomického, obchodního zaměření proaktivita a pozitivní přístup k práci samostatnost, zralost, spolehlivost reprezentativní vzhled a vystupování znalost jazyka AJ pokročilý mluvčí - nutná telefonická komunikace práce na PC pokročilý uživatel (word, excel, outlook) stylistické, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: dobré a motivující platové ohodnocení práci v dynamicky se rozvíjející společnosti, která je součástí obchodní skupiny EWR Group a.s. možnost profesního růstu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 8 |