Informace o pracovním místě
Jaká bude náplň Vaší práce?
Rozhodně nebude nudná a monotónní. Mezi Vaše každodenní úkoly bude především patřit:
- komunikace s klienty a obchodními partnery;
- zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu;
- obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru);
- spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit;
- vyřizování korespondence a telefonních hovorů.
Očekáváme od Vás, že budete zvládat:
- samostatnou práci, stejně tak i improvizaci v nečekané situaci;
- práci na recepci naší advokátní kanceláře;
- efektivně vyřizovat administrativní úkoly;
- komunikovat také v angličtině;
- práci se základními programy MS Office;
- příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou;
- multi-tasking – někdy se totiž sejde více zadání;
- vzít na sebe odpovědnost za odvedenou práci.
A co za Vaši pracovitost nabízíme?
- příležitost být součástí inspirativního a mladého kolektivu, ve kterém si zakládáme na přátelských vztazích, a rozhodně nám nechybí smysl pro humor;
- firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, dotované jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti,…);
- pravidelné firemní teambuildingy (víkendy na horách, letní výlety, vánoční večírky, sportovní aktivity,…);
- možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem při budování nové značky naší advokátní kanceláře;
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Lokalita: | Praha 8 |