Informace o pracovním místě
Jako asistent/ka a recepční budeš pravou rukou naší provozní manažerky a budeš klíčový/á pro udržování pracovního a bezproblémového chodu pobočky. Práce je různorodá s přesahem do všech možných oborů (HR, finance, event management...), kterou lze rozdělit následovně:
Recepce
Zajištění plynulého chodu recepce
Komunikace se zákazníky, řešení objednávek, reklamací
Vytváření příjemného prostředí pro kolegy i zákazníky
Komunikace s dodavateli
Organizace a udržování pořádku ve společných prostorách
Administrativa
Příprava dokladů pro zákazníky, dodavatelé apod.
Kontrola dodacích listů, faktur a jiných dokladů
vyúčtování drobných výdajů - vedení pokladny
Kopírování, skenování
Vyřizování pochůzek
Podpora oddělení
Kontrola stavů zásob kancelářských potřeb a vyřizování jejích objednávek
Komunikace a spolupráce s dalšími odděleními.
Podílení se na přípravě cateringových akcí (zajištění hostesek,vybavení apod.)
Tisk a kompletace smluv, zajištění podpisů a zajištění jejich ověření
Plnění operativních úkolů dle zadání provozní manažerky
SMĚNY PONDĚLÍ AŽ SOBOTA OD 7:00, cca 6 hodin/denně, případně dle dohody
Praxe v administrativě z provozu výhodou
Velmi dobré organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
Vytrvalost, odolnost vůči stresu a schopnost logického myšlení a zachování klidu při práci pod tlakem
Schopnost řešit nenadálé situace, schopnost samostatně pracovat
Být proaktivní - nečekat, až Ti práci někdo přidělí
Reprezentativní vystupování
AJ na komunikativní úrovni
Uživatelská znalost MS Office (Word, excel aj.)
ŘP sk. B výhodou
Perspektivní a dlouhodobá brigády s možnosti přechodu na hlavní pracovní poměr
Motivující odměna dle odvedené práce
Práci na atraktivních projektech, zajímavá náplň práce (uplatnění kreativity)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Multisport karta, zaměstnanecká sleva na produkty a další
Jsi zvědavý/á jak to u nás vypadá? Ozvi se, rádi ti vše ukážeme a představíme osobně!