Informace o pracovním místě
Do našeho pohodového týmu v pražské kanceláři v Holešovicích hledáme zodpovědnou a organizačně schopnou osobu na 4-5 dní v týdnu, která/ý může nabídnout organizační schopnosti v oblasti řízení administrativy pobočky a zároveň bude rozdávat dobrou náladu po celé kanceláři.
Náplň práce:
• Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře
• Poskytování administrativní podpory kolegům i vedení společnosti
• Správa zasedací místnosti - rezervace, připravenost na schůzky
• Zodpovědnost za objednávání IT vybavení, kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových produktů, hotelů, jízdenek apod.
• Komunikace s dodavateli, IT, správou budovy a správa dodávaných služeb
• Organizace přijaté a odeslané pošty, vyřizování telefonátů
• Podpora při realizaci interních a externích akcí - školení, teambuilding, akce pro zaměstnance
• Středoškolské vzdělání
• Dlouhodobá spolupráce
• Zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, ale ne nutností
• Schopnost komunikace v AJ (slovem i písmem - min. úroveň B1)
• Znalost práce s PC (Outlook, Excel a Word)
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup
• Schopnost zvládat více úkolu a flexibilní přístup nutný
• Možnost získat praxi a naučit se nové věci v nadnárodní společnosti
• Možnost dalšího postupu v rámci naší společnosti
• Pestrá a mnohostranná práce
• Příjemné prostředí s milými kolegy
• Občerstvení na pracovišti
• Notebook, telefon
• MultiSport Card
• Firemní akce jako grilování na terase, teambuildingy apod.