Informace o pracovním místě
Pro dlouhodobou spolupráci hledáme nového kolegu / novou kolegyni do sehraného a férového týmu, držíme se hesla, že s poctivostí a upřímností nejdál dojdeš, jsme k sobě loajální a vzájemně spolupracujeme, společně řešíme případné situace, poradíme si. Nevadí i někdo méně zkušený, rádi nového člena týmu zaučíme. Důležitý je pro nás aktivní a energický přístup k práci. Náplň práce: ● Kontaktování kandidátů z naší databáze a zjišťování jejich potřeb ● Zpracování životopisů do databáze ● Základní administrativa (e-maily, zadávání údajů do interního systému)
● Skvělé komunikační a organizační schopnosti ● Ochota a nadšení každý den 6 hodin telefonovat a komunikovat s lidmi ● Aktivní zájem o práci a snaha dosahovat stanovených cílů ● Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost ● Velmi dobrá znalost AJ psané a mluvené formy (B2-C1) ● Znalost MS Office či Google docs ● Příjemné vystupování Výhodou: ● Zkušenost z call-centra ● Orientace v IT oborech
● Práce ideálně na full-me, možnost zkráceného úvazku na 30 hod./týdně. ● Práce z domova, není nutné docházet do kanceláře! ● Práce pouze na IČO ● Služební telefon ● 150 Kč/hod. + měsíční a kvartální bonusy. ● Do budoucna možnost kariérního růstu na základě talentu uchazeče. ● Psychologicky bezpečné prostředí a vegan & dog & baby friendly. ● Pozice je vhodná pro rodiče jejichž dítko chodí do školky/školy a tak krásně mohou skloubit péči o domácnost a zapojit se i do pracovního procesu. ● Pozice je vhodná i pro absolventy středních či vysokých škol. ● Pozice vhodná pro ZTP.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | Praha 7 |