Informace o pracovním místě
Hledáme asistenta/asistentku kanceláře malé firmy.
- Náplní práce je zajištění poštovní agendy a zpracování účetních dokladů.
- Účetnictví zpracováváme v programu Money S4, úkolem je zpracovat přijaté faktury, výdajové/příjmové pokladní doklady apod.
- V případě zájmu a času je možné pomáhat s prodejem a obchodem.
- Hledáme spolupracovníka, který bude pomáhat při zlepšování interního systému řízení firmy. Tím, že se jedná o práci v malé firmě, je práce různorodá a je možné se také hodně naučit.
- Postupně, podle výsledků práce, je možné se specializovat v určitém oboru - back office, obchod nebo marketing.
- Firma má zaveden vnitřní i vnější systém řízení kvality, tím se blíží svou organizací větším firmám.
- Osobní výkonnost sledujeme pomocí týdenních statistik.
- Zaškolení probíhá pomocí návodů a postupů, zaučení osobními konzultacemi.
- Samostatnost, flexibilnost, spolehlivost, schopnost adaptovat se na časté změny, znalost angličtiny na střední úrovni, řidičský průkaz skupiny B, znalost účetnictví.
- Předchozí zkušenosti z obchodní firmy jsou výhodou.
- Práci na dobrém místě v Praze, v dobře vybavené kanceláři, s nadstandardním softwarovým vybavením, malý a přátelský kolektiv.
- Možnost velkého profesionálního růstu.
- Brigáda vhodná pro ty, kteří si chtějí zlepšit zkušenosti a znalosti z oblasti účetnictví, fungování firmy a případně i prodeje.