Informace o pracovním místě
Dobrý den,
sháníme office managera pro naši úklidovou společnost.
Pracovní doba převážně pondělí až pátek 8-18 hodin + zbylý čas a víkendy fungovat na telefonu.
Hledáme někoho, kdo má řidičský průkaz s praxí, vlastní vůz výhodou případně k dispozici firemní. Dále práce s internetem, MS office, zejména ovládání excelu, výborná čeština slovem i písmem, reprezentativní vystupování a komunikace na úrovni.
Vaší hlavní náplní práce bude organizace úklidů - komunikace s klienty i zaměstnanci, kontrola úklidů, přijímání a zaučování nových lidí, vedení celé kanceláře.
Potřebujeme někoho, kdo má organizaci v krvi + je schopen improvizovat. Požadujeme časovou flexibilitu (do určité míry, ale je to důležité), cílevědomost, loajalitu a zodpovědnost. Důležité je umět si určit priority a zvládat logistiku.
Bydliště preferujeme v Praze, ideálně okolí Prahy 7 - Holešovice.
Důležitý je (vzhledem k činnosti zaměstnavatele) mít smysl pro detail a pro pořádek a aby byl úklid a organizace vaším koníčkem.
Pouze dlouhodobá spolupráce - několik let, ideálně nastálo :-)
Nástupní plat 30.000Kč + odměny. Po kompletním převzetí všech pracovních úkolů a zajištění bezproblémového chodu nabízíme fixní manažerský plat 40-50tisíc/měsíc + další bonusy dle dohody. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Prosíme o zaslání životopisu na e-mail. Vybraným se ozveme sami. Děkujeme.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | 30 000 - 50 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
ID inzerátu: 3486990 Vloženo: 22.10.2019
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...