Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a organizačně schopnou osobu na pozici Recepční / Back Office Asistent(ka). Jedná se o brigádu s možností rychlého nástupu (ideálně od 7. 4.). V případě oboustranné spokojenosti nabízíme možnost pokračování formou dalších asistentských brigád.
Pozice je vhodná i pro studenty či absolventy s praxí na obdobné pozici (např. kancelář, recepce).
Náplň práce:
zajištění chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení),
objednávání kurýrních služeb a přebírání zásilek (pošta, kurýr),
vyřizování telefonátů a e-mailové komunikace,
zpracování příchozí a odchozí pošty,
komunikace s dodavateli (úklid, správa budovy, IT podpora),
administrativní a organizační úkoly,
asistentská výpomoc vedení společnosti.
Zaujala vás tato nabídka?
Zašlete nám svůj životopis. Vybraným uchazečům zašleme v rámci 1. kola krátký dotazník, na jehož základě budou pozváni vybraní kandidáti k osobnímu pohovoru.
Děkujeme a těšíme se na spolupráci!
možnost rychlého nástupu (ideálně od 7. 4.),
docházka alespoň 3 dny v týdnu (ideálně půldenní směny či delší),
vzdálenost do 30 minut MHD od sídla společnosti,
čistý trestní rejstřík.
Výhodou:
řidičský průkaz sk. B,
praxe na obdobné pozici,
časová flexibilita.
brigádu ve stabilní společnosti s možností další spolupráce,
odpovídající finanční ohodnocení (dle schopností a zkušeností)
přátelský a dynamický kolektiv,
příspěvek na MultiSport kartu,
občerstvení na pracovišti zdarma,
firemní akce a teambuildingy.