Informace o pracovním místě
Na naší pražskou pobočku právě hledáme usměvavou a pozitivní posilu, která se nebojí administrativní práce, ale ani dalších drobných úkolů v kanceláři asistentek.
Nemusíš se bát, že bychom tě hodili hned do vody. V naší kanceláři každého pečlivě zaučíme a navíc je tady vždy někdo, kdo rád poradí nebo pomůže :)
Co tě na pozici čeká?
• vyřizování e-mailové komunikace nebo telefonních hovorů
• drobné administrativní úkoly - skenování a zařazování dokumentů, přepis dat apod.
• přijímání a odesílání pošty
• kontrola údajů v dokumentech
• práce spojená s recepcí - přijímání návštěv
Co u nás budeš potřebovat?
• uživatelskou znalost Word a Excel
• pečlivost, komunikativnost a vstřícné jednání
• čas docházet k nám do kanceláře alespoň jednou týdně (Práce obvykle máme na docházení vícekrát týdně, na konkrétní dny a jak dlouho zůstaneš, se vždy domlouváme.)
Co ti můžeme nabídnout?
• ohodnocení 135 -150 Kč/hod (hrubá mzda)
• možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o provedení práce
• práci v přátelské atmosféře
• kanceláře v hezkém prostředí Ladronky, pohodlně dosažitelné z metra B nebo A
• drobné sladké a zdravé občerstvení na pracovišti
• dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis.