Informace o pracovním místě
Vaší náplní práce bude: - telefonická a písemná komunikace s dodavateli, úřady a zákazníky - vystavování nabídek, objednávek a fakturace - příprava podkladů účtárnu - logistika zajištění dodávek do/ze zahraničí a ČR - organizace a odpovědnost za skladové hospodářství
Profil ideálního kandidáta: Min. SŠ vzdělání Znalost AJ výhodou Spolehlivost a samostatnost Uživatelská znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel), internet
• získání praxe v obchodní činnosti / logistice/ distribuci, prohloubení teoretických znalostí • zajímavou práci u metra trasy A, stanice Petřiny • zázemí úspěšné obchodní společnosti • po zapracování zajímavé mzdové podmínky
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 110 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 6 |