Informace o pracovním místě
Máš organizační talent, baví tě komunikace s lidmi a chceš být důležitou součástí fungování moderní firmy? Přidej se k nám do týmu v Berner Česká republika a buď první osobou, kterou u nás zákazníci i kolegové potkají.
Co tě u nás čeká?
Budeš tváří naší recepce – vítání návštěv, vyřizování hovorů, e-mailová komunikace
Administrativní podpora kolegů napříč odděleními (objednávky, pošta, drobné reporty)
Organizace schůzek a firemních akcí
Správa kancelářských potřeb a podpora chodu kanceláře
Práce v přátelském týmu a moderním prostředí stabilní mezinárodní společnosti
Máš příjemné a profesionální vystupování
Umíš si zorganizovat práci a nezalekneš se více úkolů najednou
Máš zkušenosti na podobné pozici (výhodou, ne podmínkou)
Zvládneš práci na PC (MS Office)
Znalost angličtiny nebo němčiny výhodou
Stabilní zázemí silné mezinárodní firmy s tradicí
Pestrou a samostatnou práci, kde se nebudeš nudit
Přátelský tým, který si pomáhá
Možnost kariérního růstu
Pracoviště Praha 5 - Košíře
Možnost nástupu od 1.8.2025 nebo dle dohody
pracoviště: | Praha, Košíře, Praha 5..., Praha 5 |
TermínNástup: | 01.08.2025 - 31.07.2026 |
Mzda: | 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Firma: | Berner spol. s r.o. |
Zadavatel: | Daniela Zavadilova |
Lokalita: | Praha 5 |
![]() |