Informace o pracovním místě
Máš organizační talent, baví tě komunikace s lidmi a chceš být důležitou součástí fungování moderní firmy? Přidej se k nám do týmu v Berner Česká republika a buď první osobou, kterou u nás zákazníci i kolegové potkají.
Co tě u nás čeká?
Budeš tváří naší recepce – vítání návštěv, vyřizování hovorů, e-mailová komunikace
Administrativní podpora kolegů napříč odděleními (objednávky, pošta, drobné reporty)
Organizace schůzek a firemních akcí
Správa kancelářských potřeb a podpora chodu kanceláře
Práce v přátelském týmu a moderním prostředí stabilní mezinárodní společnosti
Máš příjemné a profesionální vystupování
Jsi student/tka nebo absolventka VŠ
Výborná komunikační schopnost v českém jazyce (C1)
Umíš si zorganizovat práci a nezalekneš se více úkolů najednou
Máš zkušenosti na podobné pozici (výhodou, ne podmínkou)
Zvládneš práci na PC (MS Office) - uživatelská znalost EXCEL,WORD, POWERPOINT
Znalost angličtiny nebo němčiny výhodou
Stabilní zázemí silné mezinárodní firmy s tradicí
Pestrou a samostatnou práci, kde se nebudeš nudit
Přátelský tým, který si pomáhá
Možnost kariérního růstu
Pracoviště Praha 5 - Košíře
Možnost nástupu od 1.8.2025 nebo dle dohody