Informace o pracovním místě
Zajímá Tě svět nemovitostí a chceš být součástí dynamického týmu, kde každý den přináší nové výzvy? Baví Tě komunikovat s lidmi a starat se o jejich spokojenost? Pak hledáme právě Tebe!
Co Tě u nás čeká
Zpracování prvního kontaktu klienta v systému CRM v rámci prodeje / nákupu / pronájmu nemovitosti a zájmu o služby z nabídky pod značkou SATPO a City Home (mail, telefon, web, aj.)
Evidence, aktualizace a správa údajů o klientech v interním systému CRM dle metodiky a v souladu s GDPR
Zpracování požadavků v termínu a dle jednotlivých procesů v rámci komunikace s klientem
Administrativní podpora ad hoc požadavků pro marketing, obchod a akvizice
Komunikativní schopnosti, zejména psaná forma a komunikace po telefonu
Kladný vztah pro správu a evidenci dat v systému (zkušenosti s datovou správou)
Stabilní pracovní náplň v oblasti klientské péče
Přátelský pracovní kolektiv a neformální firemní kulturu
Notebook, občerstvení na pracovišti (káva, čaj, čerstvé ovoce)
Práce na dohodu o provedení práce na dobu určitou
Nástup IHNED
TermínNástup: | 02.09.2024 - 30.11.2024 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |