Informace o pracovním místě
• Zaúčtování faktur přijatých s materiálovými náklady prodejen
• Třídění, kontrola a zadávání účtenek z prodejen do pokladny
• Zadávání tržeb z prodejen do pokladny
• Kontrola dodacích listů s fakturami
• Komunikace s prodejnami – identifikace nedostatků a řešení nápravy
• Práce v účetním programu Money S4 a interním softwaru SmartPOS
• SŠ/VOŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření
• Základní orientace v účetní a daňové legislativě
• Dobrá znalost MS Office, zejména Excel
• Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, analytické myšlení
• Organizační schopnosti, aktivní přístup
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Flexibilní pracovní doba dle tvých možností a domluvy s nadřízeným – přizpůsobíme ji zkouškám, dovoleným apod., (min. 60 hodin/měsíčně)
• Po zaučení možnost občasného home officu
• Práce v přátelském týmu
• Příjemné pracovní prostředí téměř v centru Prahy – metro B, Anděl
• Zaměstnanecké benefity – káva, sleva na firemní produkty