Informace o pracovním místě
Jste pečliví a organizovaní? Rádi využijete svoji znalost angličtiny?
Máme pro Vás brigádu!
Pro našeho významného klienta hledáme novou posilu na pozici asistent/ka kanceláře!
Vaší náplní práce bude:
* Administrativní podpora vedení společnosti
* Přepojování telefonů, vyřizování vzkazů.
* Evidence příchozí a odchozí pošty včetně odesílání na poště.
* Rezervace hotelů, letenek a kurýrní služby.
* Zajišťování organizace meetingů (harmonogram, občerstvení apod).
* Kontrola a objednávání kancelářských a jiných potřeb pro technické zázemí.
* Komunikativní znalost angličtiny
* Uživatelskou znalost MS Office
* Pečlivý a organizovaný přístup k práci
* Fixní mzdové ohodnocení 200 Kč / hod
* Pracovní dobu pondělí - čtvrtek (9 - 13:00)
* Kancelář v centru Prahy
* Nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám rovnou zaslat svůj životopis.
V případě dotazů jsme k dispozici na uvedených kontaktech