Informace o pracovním místě
• pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín"), poté pro zájemce možnost pracovat i na home office (veškerou potřebnou techniku zdarma zapůjčíme)
• jedná se o telefonickou a e-mailovou podporu zákazníků pro jednoho z největších e-commerce provozovatelů v ČR (zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc)
• vyhledávání zboží a zásilek, komunikace s interním oddělením, komunikace s partnery, vytváření a rušení objednávek...
• práce na PC v prostředí SAP, Daktela, Microsoft Office, Teams, web
• kancelářská a administrativní práce (MS Office)
• požadujeme absolvování intenzivního školení (8:00 - 16:30) po dobu 10 pracovních dnů v naší kanceláři v Jinočanech, poté možnost home office (veškerou potřebnou techniku zapůjčíme); školení je placené, ubytování nikoliv
• čeština na úrovni rodilého mluvčího
• výborné komunikační schopnosti (mluvenou i psanou formou)
• dobrou znalost práce s PC
• samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• odpracovaných minimálně 24 hodin za kalendářní týden (libovolná kombinace ranních 7:00 - 15:30 či odpoledních 13:30 - 22:00 směn), po čase možnost individuálních směn (větší variabilita délky směn i začátků a konců směny)
• pouze zájemci starší 18 let
• vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího)
• dlouhodobá spolupráce (ideálně alespoň půl roku, klidně ale i po celou dobu studia, mateřské dovolené apod.)
• dlouhodobou brigádu vhodnou pro muže i ženy
• pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce)
• vlastní plánování směn na celý měsíc dopředu
• individuální výběr směn od PO – NE
• možnost prodloužených směn (12 hodin)
• pro zájemce zajištění Multisport karty
• při dodržení minimálně 24 hodin týdně je sazba 165 Kč/hod (pouze prvních 40 hodin tréninku je za 105 Kč/hod)
• u zaškolených pracovníků výhodné hodnocení dle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více)
• práce v mladém kolektivu