Informace o pracovním místě
Služby recepce zahrnuje: obsluha recepce, komunikace se zákazníky, interní, externí. Příjem, evidence a třídění došlé pošty a faktur, příprava zásilek pro odvoz. Starost o zasedací místnosti, starost o kuchyňky, objednávky spotřebního zboží, údržba kávovarů. Podpora teamu facility maintenance, objednávání kancelářských potřeb, vedení evidence návštěv.
Prosím své životopisy zasílejte na uvedený e-mail.
- středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- slušnost, vstřícnost a reprezentativní vystupování vůči zákazníkům
- dobré komunikační schopnosti
- znalost práce na PC (znalost MS Word, Excel)
- bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost
- aktivní znalost anglického jazyka výhodou
- hrubá měsíční mzda až 33.600 Kč
- zázemí mezinárodní firmy
- dohoda o poskytování služeb 6 měsíců - 12 měsíců
- poskytování služeb 5 dnů v týdnu, 9:00 - 17:00
- počátek spolupráce: ihned
Mzda: | 33 600 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 5 |