Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, úspěšnou mezinárodní obchodní společnost s centrálou v Praze, hledáme na dlouhodobou spolupráci výpomoc v personálním oddělení.
Náplň práce:
- práce s interním systémem
- zpracování popisů pracovních míst a jejich správa na základě mezinárodních požadavků
- překlady z NJ/ČJ a ČJ/NJ
- komunikace s kolegy ze zahraniční centrály a napříč českou centrálou
- znalost NJ slovem i písmem (úroveň B2/C1) podmínkou – každodenní využití
- SŠ/VŠ vzdělání (vhodné pro studenty)
- orientace na detail a pečlivost
- spolehlivost a samostatnost při řešení zadaných úkolů
- uživatelská znalost MS Office
- dobré komunikační schopnosti
- časová flexibilita
- dlouhodobou spolupráci formou DPČ (úvazek 20 hod/týden)
- možnost získat zkušenosti z oblasti HR
- zajímavé zaměstnání v dynamickém prostředí a přátelském týmu
- dobré mzdové ohodnocení
- místo výkonu práce – Praha (možnost home office)
- nástup možný ihned
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 5 |