Informace o pracovním místě
• Příprava prostor pro jednání • Obsluha klientského centra, příprava občerstvení • Zpracování příchozí a odchozí pošty, evidence v SharePoint a distribuce • Objednávání kurýrní služby apod. • Evidence smluvní dokumentace • Podpora sekretariátu • Vyřizování telefonátů • Údržba kuchyňky
• Min. SŠ vzdělání nebo prokazatelná praxe • Praxe na pozici asistentky / recepční výhodou • Pečlivost, zodpovědnost, komunikační dovednosti, časovou flexibilitu • Uživatelská znalost PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Spolupráce od ledna 2021, ideálně dva krát týdne (Po-Pá) dopoledne • Odměna 120-140 Kč/hod. dle zkušenosti • Občerstvení na pracovišti (ovoce, káva, čaj, nealko) • Přátelská atmosféra v neformálním prostředí
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 5 |