Informace o pracovním místě
Pro naši společnost zabývající se pronájmem luxusních vozidel hledáme kolegyni pro administrativní výpomoc s možností získání zajímavé praxe. Jedná se o práci složenou z více aktivit, takže kromě práce v kanceláři se budete také podílet na organizací firemních eventů a obchodní činnosti společnosti. Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí,příprava podkladů pro firemní eventy a jejich organizace. Sídlíme na Praze 5 v blízkosti centra Anděl (metro B). Pozice je vhodná zejména pro studenty VŠ a žena na MD. Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze. Nástup dle dohody. Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor.
min. středoškolské vzdělání ekonomického nebo marketingového směru znalosti MS Office ŘP. sk B komunikativnost a příjemné vystupování organizační schopnosti
flexibilní pracovní doba firemní pc a tel. případné bonusy získaní zajímavé praxe
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |