Informace o pracovním místě
· přijímání a vyřizování telefonních hovorů · uvádění návštěv, zajištění občerstvení · správa elektronické a písemní korespondence · rezervace zasedacích místností, jejich příprava na jednání a školení · komplexní zajištění poštovní agendy (odchozí a příchozí pošta, kurýrní služby) · komunikace kolegy na centrále společnosti a podávání základních informací · podpora vedení společnosti · běžná administrativa spojená s chodem recepce (objednávání kancelářských potřeb, správa služebních telefonů, správa rezervačního systému a ostatní činnosti spojené s chodem recepce)
Co od Vás očekáváme? · profesionální a příjemné vystupování · výborné komunikační schopnosti · lze se na Vás spolehnout · baví Vás pracovat s PC – převážně v standardních programech MS Office · jste aktivní řidič (sk. B) · výhodou schopnost komunikovat v anglické jazyce
· příjemné pracovní prostředí na recepci centrály společnosti · flexibilní pracovní dobu (primárně 7.00 - 9.00 hod, 16.00 - 18.00 hod) · další vzdělávání a možnost osobní i profesní seberealizace díky pestré náplni práce · možnost profesního růstu · pracovní místo s vysokou mírou samostatnosti · motivační finanční ohodnocení · širokou škálu benefitů Zaujala vás naše nabídka? Hledáte novou výzvu a chcete být členem úspěšného a přátelského týmu? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |