Informace o pracovním místě
Do náplně práce spadá obsluha interní telefonní linky (1200 - 1500 uživatelů) a emailu, řešení požadavků od uživatelů, následné zadání požadavků do Service Desku a dohlédnutí na zadání požadavku příslušnému řešiteli a jeho vyřešení. Drobné administrativní úkony a pomoc při zajištění chodu Hotline oddělení.
Očekáváme spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, empatii a spolupráci v rámci týmu.Také je důležité umět si zorganizovat náplň práce dle urgentnosti jednotlivých požadavků a dořešit požadavky až do konce ke spokojenosti uživatelů.
Nabízíme pozici v rámci velké stabilní společnosti, kariérní růst a zajímavé platové ohodnocení. Příjemný kolektiv plný kreativních a chytrých lidí, expertů, kteří ovládají počítače a jejich prostřednictvím řeší nejrůznější potřeby klientů.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |